Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grys | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof adresDolny Śląsk zarejestrowany20.01.2008 @15:10:05 ostatnio na stronie22.08.2012 @14:34:48



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9545556
digarty397 komentarze3108 posty na forum19

komputer / sprzęt
działa

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zakmar    08.03.2012 @21:30:49
Jeszcze konto nieaktywne a tu proszę jaki kolega dobrze poinformowany
Dzięki Krzysztof
~rosario    10.10.2011 @22:16:21
dziękuję!!!
~aneladgam    26.08.2011 @20:50:41
to zajmuje 7 sekund
~zakmar    23.05.2011 @21:42:20
Masz Labradora??? No to wiesz co to znaczy mieć PSA! I już innego chciał nie będziesz
Dzięki za zaproszenie ale Tczew raczej poza moim zasięgiem
~aneladgam    16.08.2010 @22:58:24
czyli ze kreska i tobie przypadka do gustu
buziaki grysik
~katka    08.08.2010 @13:30:48
oj, tam... oj, tam...

pozdrowienia Grysiu!
~smollaga    20.05.2010 @22:22:11
kota.
~aneladgam    15.05.2010 @21:12:46
mama jej nie pozwoli
~katka    12.05.2010 @00:46:18
niooo... komunijne
~mandajo    07.05.2010 @21:45:18
za co sorky? lipa to lipa
~peterart    27.04.2010 @21:28:44
dzieki
_______
żyj i pozwól żyć innym...
~rosario    17.04.2010 @07:31:24
bardzo dziękuję, Kaśka rośnie!
~katka    15.04.2010 @22:33:17
bo powiększyć obrazek trzeba...

(przebudowują, ryją i na siłę przyzwyczajenia nasze zmieniają...)

dzięki grysiu
pozdrów Kasieńkę
~aneladgam    21.03.2010 @22:52:20
a zrobilam se urlop
to lanzarote
cmok
~katka    13.03.2010 @18:48:28
dzięki grysiu
~elwood2008    04.03.2010 @19:27:41
fajnie, że wpadłeś.
_______
"zrobic zdjecie to znalezc równowage miedzy umyslem, okiem i sercem..."

henri cartier-bresson
~dux21    21.02.2010 @11:42:52
no z poziomem i tu czasami jest problem choc mozna tu znależć także dużo dobrych fotografi ale zdecydowanie bardziej konwencja digarta podoba mi się bardziej choć czasami o konstruktywną krytykę ciężko no ale cóż nie można mieć wszystkiego ,pozdr.
_______
dux21...
http://dux21.digart.pl/
"Konwencja to zniewolenie umysłu"
Zapraszam do nowej grupy "Digartowe znajomości"http://www.digart.pl/grupy/14120/Digartowe_znajomosci/
~dux21    20.02.2010 @12:27:41
witam, widzę że fotogalerie robią się zaciasne obserwowałem pana fotografie także tam i sam je tam miałem ,pozdr.
ostatnio edytowane: 2010-02-20 12:31:16
_______
dux21...
http://dux21.digart.pl/
"Konwencja to zniewolenie umysłu"
Zapraszam do nowej grupy "Digartowe znajomości"http://www.digart.pl/grupy/14120/Digartowe_znajomosci/
~elwood2008    15.02.2010 @01:15:21
ciao fajne nie ?
_______
"zrobic zdjecie to znalezc równowage miedzy umyslem, okiem i sercem..."

henri cartier-bresson
~oli999    14.02.2010 @17:08:10
badz pozdrowiony!
~oli999    08.02.2010 @16:47:33
no to co? juz po obiedzie w takim razie
~marekglinka    05.02.2010 @23:11:29
no jasne ))
_______
Znajdź pracę którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia...

http://www.marekglinka.blogspot.com
~deneira    03.02.2010 @18:06:31
dziękuję

pozdrawiam
~Bartekkatowice    01.02.2010 @23:42:56
Dobiję Cię. Masz czego żałować, a byli we Wrocku...
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Lensman    25.01.2010 @22:32:57
Z nieba Krzysiu ... z nieba
_______

1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt